Список из самых популярных хештегов по теме #IRANISSAFE

Публикации: 179362
Публикации в День: 2.74
Для удаления хештега - кликнуть 2 раза.
#iranissafe #iran #mustseeiran #travel #irantravel #travelphotography #iran_tourism #tourism_iran #irangardi #irantourist #trip #everydayiran #uncoveriran #visitiran #tour #beautiful_iran #irantourism #irantraveling #canon #exploreiran #ir_photographer #natgeo #persia #discoveriran #instagram #instatravel #lonelyplanet #raw_iran #seeyouiniran #tehran
Скопировать

Хештеги которые включают в себя хештег #IRANISSAFE
#iranissafe #iranissafe1 #iranissafeiran #iranissafecampaign #iranissafe_ #iranissafer #iranissafee #iranissáfe #iranissafetotravel #iranissafe7 #iranissafesafe #iranissafeò #iranissafeuncoveriran #iranissafeforwoman #iranissafei #iranissafes #iranissafeس #iranissafebeautyofiran #iranissafetravelbeauty #iranissafeشيريني #iranissafeguide #iranissafeاستفاده #iranissafeهمسفر_کلوت #iranissafeandgreat #iranissafebutweatherisbad

Хештеги на тему #IRANISSAFE

شهر شوش در استان خوزستان یکی از مهم ترین آثار تاریخی ایران را در خود جای داده است جایی به نام زیگورات چغازنبیل که درفهرست میراث جهانی یونسکو هم به ثبت رسیده است. . photo by:@amirmoayeri93 . #irantravelinfo

میدان شهرداری رشت مربوط به دوره پهلوی است و در رشت، میدان شهرداری واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. . photo by:@mostafayekrangi . #iranisready

زندگی بسیار مسحور کننده است فقط باید با عینک مناسبی به آن نگریست. . photo by:@elhamordoo . #iranisready

الموت، دریاچه زیبای اُوان . photo by:@axhaye_man . #iranisready

مسجد نصیرالمک شیراز . photo by:@thediaryofanomad . #irantravelinfo

“You only live once, but if you do it right, once is enough.”. . photo by:@morteza_nezhadabbasi . #uncoveriran

Хештеги на тему #IRANISSAFE

بهشت #سوباتان ، یکی از ییلاقات تالش در استان گیلان واقع شده.. جایی که گویی خدا آنرا برای خود خلق کرده و با گل های رنگارنگ و دشتهای سبز تزیین کرده است... دوستان اهل سفر خود را تگ کنید تا همه ازین زیبایی لذت ببریم... . . . @vmalmir #travels_iran #instatravel #جهانگرد #ایرانگرد #ایران #ایرانگردی #torism #eco_tourism #زبان_زمین_باش #سفر #tourism_iran #iranissafe #mustseeiran #seeyouiniran #travel #travelblogger #untoldiran #irantravel #irantourist #تور #طبیعتگردی

: A Moment of Peace in #Persian_gulf beach . #Bushehr , Iran . . Photo by : Nazanin Mohaimeni @nazanindookht . ساعتها مینشینی بر نیمکتی، تا رها کنی آشفتگی درونی خود را عکس از : نازنین مهیمنی #ایران #بوشهر #ساحل_خلیج_فارس . #irancumentary . #everydayeverywhere #everydayiran #everydayworld #mustseeiran #tourist #travel #trip #society #iranissafe #iran #society #documentaryphotography #exploreiran #instagram #photography #gettyimages

بشنوید از یکی دیگه از تجربه های قشنگم تو سفر اسفندماه به خطه بوشهر... خب من عاشق #ماهی_گیری ام و توی ذهنم بود باز اگر بشه بتونم برم با ماهیگیرها ماهی گیری.از بندر مقام می رفتیم ب سمت پارسیان که همراه شدیم با فردی به اسم عیسی،گردنه مقام و زیبایی هاش رو باهم می دیدیم که یهو عیسی گفت جالبه من تاحالا اینجا رو همیشه از روبرو و از توی دریا دیده بودم! فهمیدیم که عیسی ناخداست .... از علاقم براش گفتم و خواستم اگر ممکنه باهاشون باشم. عیسی از سختیا گفت... از دریا زدگی... سرما... خستگی گفتم هرچی باشه هستم و مسئولیتش با خودم.. اینطور شد که با عیسی با ناخدا یونس تماس گرفت و با خنده گفت که یه جاشوی خوب (جاشو = کمک ناخدا ) دارم برات میارم. فریادی که از شدت خوشحالی زدم رو یادم نمیره! ! فرصت نهار خوردن هم نشد و با سن یارمون (سن یار = قایق همراه ) زدیم به دریا... در بندری به اسم شیو... حوالی پارسیان ساعت 3عصر بود. حدود بیست مایل رفتیم وسط دریا و دم غروب آفتاب تورهارو پهن کردیم. دقیقا روبروی #گردنه_مقام از داخل دریا!( دو تا عکس آخر رو ببینید )  غروب رو تماشا کردیم و بعد قایق هارو چسبوندیم بهم و چه شب نشینی صمیمی داشتیم با ناخداها و ماهی گیرها. از زندگی ها و داستان هاشون شنیدیم و مختصر شامی که نان و اوو مهویه (نوعی ترشی ماهی که بسیار بد بود و خوشمزه است) بود... شب رو روی #دریا و قایق سر کردیم ...(#بقا_در_دریا ) حدود ساعت 10 صبح بود که با دست پر و با 200-300کیلو ماهی شیرررر برگشتیم و #ماهی هامون رو تحویل بقال (واسطه خرید و فروش صیدها ) دادیم:) بهشون گفته بودم قدمم خوبه.دیگه اینبار به خودمم ثابت شد و پولک هام ریخت حدودا 16ساعت بودن روی دریا و دریازدگی و سرما و باد شدید و ... اصلا کار آسونی نبود.(ویدیو 6 قشنگ حالم رو توصیف میکنه! ) ولی تجربه ارزشمندی بود که به دست آوردم و الان دیگه میدونم شغل ماهی گیری یعنی چه و قایق هایی که شب ها روی دریا هستن چه میکنن و چه اونجا میگذره... دیگه نگم از مهمون نوازی ناخداهای عزیزمون و شیرماهی که مادر ناخدا به روش خودشون برامون درست کرد و چقدر چسبید ... امیدوارم همیشه یونس و عیسی عزیز و همه ناخدا ها قلاب هاشون سنگین و تورهاشون پر برکت و ماهی باشه...

Собрать статистику #IRANISSAFE выполните поиск с получением статистики (Перейти к подбору).