List of the most popular hashtags for theme #BLOGIPODROZNICZE

Publications: 41018
Posts per Day: 1.22
Double click for delete hashtag
#blogipodroznicze #podr #travelphotography #podroze #travel #blogpodrozniczy #blogtroterzy #polacywpodr #polishtraveller #polishtravelblogs #travelgram #traveluje #wakacje #zwiedzamy #podroz #prostozpodrozy #traveler #podrozniczka #travelblog #travelblogger #travelgirl #beautifuldestinations #kochampodroze #podrozemaleiduze #polska #polskieblogipodroznicze #trip #wycieczka #adventure
Copy

Hashtags that includes hashtag #BLOGIPODROZNICZE
#blogipodroznicze #blogipodrożnicze #blogipodróżnicze #blogipodróźnicze #blogipodròżnicze #blogipodrozniczepl #blogipodróżnicze #blogipodrozniczeu #blogipodrozniczeo #blogipodrozniczee

Hashtags for theme #BLOGIPODROZNICZE

[DZIEŃ 113] Jeśli ktoś by się zastanawiał, czy podróżując w poprzek Australii trzeba mieć auto z napędem na cztery koła, to mogę podpowiedzieć, że nie trzeba. Mocno się nad tym zastanawialiśmy gdy mieliśmy kupić samochód w Melbourne. Problem był taki, że w autach 4WD najczęściej nie ma miejsca do spania. Rozwiązaniem są namioty na dachu, ale akurat żadnego takiego zestawu poniżej $5000 nie znaleźliśmy. Kupiliśmy za to duże kombi 2WD, w którym śpi się świetnie. Przejechaliśmy dotąd ok 7000 km, przecięliśmy Australię z południa na północ i ani razu nie potrzebowaliśmy napędu na cztery koła. Aż do dzisiaj, bo dziś drogę do gorących źródeł pierwszy raz zagrodził nam błotnisty strumień, do którego wolałem nie wjeżdżać. Ale do źródeł pozostało tylko 1,5 km, więc spokojnie przeszliśmy tam spacerem. A źródła miały akurat taką temperaturę, że potem nie chciało się ruszyć z nich na krok. :) ❤️ Mam prośbę. Jeśli czytasz moje relacje, kliknij pod tym wpisem "Lubię to" lub "Udostępnij" (na Facebooku) albo serduszko (na Instagramie). Algorytm na tych platformach działa tak, że im więcej polubień, tym większej ilości ludzi zostanie pokazany post. Zależy mi na tym, bo po powrocie do Polski planuję uruchomić w Internecie coś jeszcze fajniejszego, a co wielu osobom pomoże wyruszyć w ich własną podróż. I bardzo chciałbym dotrzeć do osób, które mogą mnie znaleźć dzięki Waszym klikom. To naprawdę ma znaczenie. Dzięki! :) .. A jeśli chcesz zostać z nami na dłużej, tutaj możesz do nas dołączyć i obserwować co będzie dalej: :) Instagram: https://www.instagram.com/wojciechpiestrak.pl_ Facebook: https://www.facebook.com/wojciechpiestrakblog/ ▶️ YouTube: https://www.youtube.com/user/pasjaswiata ️ Twitter: https://twitter.com/WojtekPiestrak ‍ Blog: https://wojciechpiestrak.pl .. A na koniec zapraszam do naszej grupy na Facebooku: “PODRÓŻE! ♥️ Porady, relacje, okazje, pytania i odpowiedzi”. Link w bio oraz tutaj: bit.ly/2F0SgJS .. #podróże #podróżnicy #podróż #podróżemałeiduże #australia #blogpodróżniczy #podrozemaleiduze #kochampodroze #blogpodrozniczy #wakacjezdzieckiem #podrozezdzieckiem #najlepszewakacje #wakacje #wakacje2019 #blogtroterzy #blogipodroznicze

Ogromną frajdę i satysfakcję sprawia mi pokazywanie Wam różnych zakątków świata. Uwielbiam dostawać od Was wiadomości, że czujecie się dzięki relacjom jakbyście podróżowali ze mną. A już w ogóle gęba mi się cieszy, gdy to Wy wysyłacie mi zdjęcia z miejsc, do których pojechaliście, ponieważ Was zainspirowałam, nakłoniłam, przekonałam. Czasami czuję jednak dziwną nutę bezsilności. Mam poczucie, że żadne zdjęcia i filmy nie oddadzą piękna miejsca w jakim jestem. Tak właśnie było tutaj. Gdy stałam w gnieździe nad przepaścią, a pod moimi stopami, surową granicę między cywilizacją a dżunglą, wyznaczały kłęby piętrzących się drzew. Natura jest idealna.A na Bali po prostu trzeba być. W tym przypadku zdjęcia nie wystarczą. . . Jeśli marzycie o przygodzie w Azji, a nie macie np. kompana na urlop, to wciąż kompletujemy ekipę na wyjazd do Malezji w czerwcu. Zapraszam do mojego świata. Na blogu szczegóły: www.travelover.pl . . #traveloverpl#balibaby#jungle#perfectnature#wildnature#baliphotoshoot#view#amazinglandscape#baliadvisor#balistyle#traveltheglobe#girlsjustwannatravel#travelstory#viajera#girlswhoexplore#travelgram#indonezja#natura#dzungla#blogipodroznicze#marzeniasiespelniaja

[DZIEŃ 112] Ależ wciągająca i inna jest ta Australia… Niełatwo wytłumaczyć dlaczego, bo równie dobrze można by powiedzieć, że prawie nic tutaj nie ma. Na pewno nie jest to kraj, w którym codziennie można wybierać spośród szerokiej gamy atrakcji, bo odległości i pustka są tak wielkie, że na trasie danego dnia jest często tylko jedno Coś - np. formacja skalna albo rzeka. A przynajmniej jest tak jeśli podróżuje się niespiesznie w poprzek kontynentu przez dwa miesiące. Ale jest w niej coś takiego, co wciąga. Ostatnio takie podróżowanie przez Nic bardzo mi odpowiada. Po 112 dniach zamiast pragnienia “zobaczyć” jest pragnienie “spędzić piękny dzień”. Dzisiaj byliśmy nad jeziorami w Nitmiluk National Park. Otoczone wysokimi skałami, z bajkową kaskadą wodospadów i z tabliczką, żeby nie pływać po 19, bo wtedy przychodzą krokodyle. Kąpaliśmy się więc do 18:30. :) ❤️ Mam prośbę. Jeśli czytasz moje relacje, kliknij pod tym wpisem "Lubię to" lub "Udostępnij" (na Facebooku) albo serduszko (na Instagramie). Algorytm na tych platformach działa tak, że im więcej polubień, tym większej ilości ludzi zostanie pokazany post. Zależy mi na tym, bo po powrocie do Polski planuję uruchomić w Internecie coś jeszcze fajniejszego, a co wielu osobom pomoże wyruszyć w ich własną podróż. I bardzo chciałbym dotrzeć do osób, które mogą mnie znaleźć dzięki Waszym klikom. To naprawdę ma znaczenie. Dzięki! :) .. A jeśli chcesz zostać z nami na dłużej, tutaj możesz do nas dołączyć i obserwować co będzie dalej: :) Instagram: https://www.instagram.com/wojciechpiestrak.pl_ Facebook: https://www.facebook.com/wojciechpiestrakblog/ ▶️ YouTube: https://www.youtube.com/user/pasjaswiata ️ Twitter: https://twitter.com/WojtekPiestrak ‍ Blog: https://wojciechpiestrak.pl .. A na koniec zapraszam do naszej grupy na Facebooku: “PODRÓŻE! ♥️ Porady, relacje, okazje, pytania i odpowiedzi”. Link w bio oraz tutaj: bit.ly/2F0SgJS .. #podróże #podróżnicy #podróż #podróżemałeiduże #australia #blogpodróżniczy #podrozemaleiduze #kochampodroze #blogpodrozniczy #wakacjezdzieckiem #podrozezdzieckiem #najlepszewakacje #wakacje #wakacje2019 #blogtroterzy #blogipodroznicze #podroze #blogpodrozniczy

Hashtags for theme #BLOGIPODROZNICZE

Baliwróciłam!To miejsce można pokochać albo się nim rozczarować. Razem z @glodnyswiata tak zaplanowaliśmy podróż dla naszej ekipy z Instagrama, by mogła ona dotknąć prawdziwej tkanki tej niezwykłej wyspy. Na żadnej spośród 13 tysięcy wysp należących do Indonezji nie znajdziecie tego co na Bali. Mówi się, że tę unikatowość Bali zawdzięcza urodzajowi. Dzięki żyznym glebom, Balijczycy nie musieli martwić się o uprawy, więc mogli zając się sztuką i koncentrować na rozwoju duchowym i kulturowym. Mimo ogromnej popularności wśród turystów, są tutaj miejsca gdzie można poczuć dziewiczą dżunglę, zaznać lokalnego autentyzmu nienasiąkniętego pustą komercją i co dla mnie ważne... mieszkańcy są wciąż przemili i przyjaźnie nastawieni do ludzi. O ile obserwuję, że w Tajlandii na przykład turystka niestety zmieniła lokalna społeczność, o tyle na Bali za każdym razem czujesz się jakbyś był tutaj pierwszym gościem. I oby tak zostało. Tak sobie marzę, żeby turystyka nigdy nie zadeptała tego, co w Bali najlepsze. A Wy byliscie już tutaj? To miejsce jest na Waszej liście podróżniczych marzeń przesyłam buziaki z pachnącego dziką naturą zakątka.Ten zapach przynosi ulgę i spokój. . . #traveloverpl#balibaby#balilove#baliphotography#baliadvisor#ubudlife#balistyle#trvelbali#travelgirl#wildnature#travelgram#travelstory#borntotravel#shetravels#podróże#indonezja#raj#dzikaprzyroda#natura#blogipodroznicze

Ile pieniędzy trzeba mieć na start, żeby wyjechać w taką podróż? . To pytanie zadajecie nam praktycznie codziennie. A my naprawdę nie wiemy co odpowiedzieć, bo każdy jest inny, ma inny styl, wymagania, charakter... Jednemu wystarczy 5 tysięcy, pojedzie za to stopem przed siebie, prześpi się w namiocie albo na Couchsurfingu, zje najtańszy streetfood i będzie szczęśliwy a jak zacznie brakować to jakoś dorobi. Ktoś inny woli komfort prywatnego pokoju albo nie wyobraża sobie nie zjeść codziennie w fajnej knajpce i nie będzie oszczędzać ani pracować po drodze, bo nie po to wyrwał się z korporacji. To wszystko wpływa na koszt wyprawy. Mimo, że kwoty mogą wydawać się śmieszne, bo co to jest te 10, 20 czy 30 złotych. Ale wystarczy pomnożyć to razy 365 dni w roku kiedy trzeba takie mikro decyzje podejmować i wychodzi już pokaźna kwota! Jak więc najlepiej oszacować budżet na start? Można spróbować obliczyć swój średni w danym kraju/regionie dzienny lub miesięczny budżet a następnie pomnożyć przez czas jaki zamierzamy spędzić w podróży. Nie można zapomnieć o nieplanowanych wydatkach, atrakcjach, biletach wstępu, ewentualnej rezerwie na bilet powrotny. My jednak zrobiliśmy trochę inaczej. Dowiedzieliśmy się od znajomej ile miesięcznie wydawała w Azji, pomnożyliśmy x2 i wyszło nam, że powinniśmy się zamknąć w 10k$ rocznie i tak faktycznie było. Ale teraz wiemy, że drugi raz wydalibyśmy dużo, dużo mniej, ale to kwestia doświadczenia jakiego nabraliśmy po drodze. Tak więc zamiast pytać ile ktoś miał kasy na start, lepiej zapytać ile miesięcznie w danym regionie wydawał i na co, bo to bardziej miarodajna informacja. W bio link do posta z cenami i naszymi miesięcznymi wydatkami w Azji. . A Wy jakie macie patenty na planowanie budżetu w podróży? A może chcecie zapytać o kwestie związane z finansami? . #couplephotography #blogipodroznicze #wgorachjestwszystkocokocham #amazingplaces #dirtybootsandmessyhair #borntotravel #podróże #instapiraci #backpackerstory #peru #peoplewhoadventure #backpackersintheworld #rainbowmountain #instapassport #alejazdanews

Lake O’Hara - Canada ✨❤️❤️❤️✨ . . Zobacz opis w naszym BIO . Chętnie opublikujemy Twoje zdjęcie na naszym profilu i Cię oznaczymy. ️ Aby to zrobić, dodaj zdjęcie, na którym nas oznaczysz. ️ W ten sposób istnieje duża szansa na to, że wybierzemy właśnie Twój wpis do publikacji u nas. Pamiętaj, aby zdjęcie było zgodne z tematyką naszej strony. Powodzenia! . . ❤️ Zostaw nam Follow @chce_tam_byc ❤️ . . Zobacz najnowsze inspiracje @pomysl_na_nowoczesne_wnetrze Follow @pomysl_na_nowoczesne_wnetrze . . By @jonzzzsh #landscape #tasteintravel #picturesoftheday #odkrywajmiejsca #photograph #podroze #wycieczki #podrozemaleiduze #blogpodrozniczy #odkryj #blogipodroznicze

Hashtags for theme #BLOGIPODROZNICZE

Spacer w chmurach? Why not Sky Bridge na malezyjskiej wyspie Langkawi zawieszony między szczytami gór, na wysokości 100 metrów nad ziemią, to dopiero przeżycie! Spacer nad dziewiczą, nieosiągalną dżunglą, z perspektywy chmur, w dodatku o zachodzie słońca jest czymś absolutnie WOW! Właściwie to sam wjazd kolejką na górę, to już frajda! Przyznać się, kto ma lęk wysokości? Ja akurat z tym nie mam problemu, uwielbiam przestrzeń, za to ciasnota i ciemność działają na mnie paraliżująco. Wchodzenie do wąskich jaskiń z pewnością nie jest dla mnie. Ostatnio totalnie spanikowałam w Wietnamie, gdy na terenach gdzie toczyła się wojna wietnamska, razem z grupą zwiedzaliśmy podziemne tunele, w których chowali się Wietnamczycy. Do tej pory udało mi się pokonać klaustrofobię pod wodą - w zeszłym roku zanurkowałam ze sprzętem na Maderze i spędziłam w oceanie 45 minut na głębokości kilkunastu metrów. Może kiedyś wejdę do jaskini albo tunelu... A jak u Was ze zwalczaniem lęków i fobii? Ktoś wygrał z potworem, czy nadal podejmuje próby . . Ps. Na blogu możecie przeczytać o wspomnianej Strefie Zdemilitaryzowanej (DMZ) w Wietnamie - to najbardziej zbombardowany obszar na świecie, a wycieczka śladami wojny wietnamskiej, to moim zdaniem obowiązkowy punkt wyjazdu do tego kraju. Taka lekcja historii wiele zmienia w postrzeganiu Wietnamczyków i zrozumieniu ich kultury (www.travelover.pl) . . #traveloverpl#langkawi#skybridge#pointofview#naturelover#junglechallenge#cloudscapes#experience#adventuretimes#malaysiatrulyasia#womanstyle#travelgirl#backpackerlife#storyofmylife#islandparadise#malezja#podróże#podróżniczka#blogipodroznicze

Urlopie, przyszedłem! A że dawno Cię nie widziałem, biała koszula i długie spodnie (jakie to dziwne uczucie!) będą jak znalazł . Lampka najprawdziwszego szampana prosto z Europy z resztą też (wiadomo, bąble zawsze wchodzą jak złoto, przynajmniej do następnego poranka ). @celavihongkong zaprosiło mnie na kolację, a w taką okazję (6 tygodni pracy non stop!) nie mogłem odmówić - świętujemy, kochani! Ce la vi! . . . . . #azja #hongkong #rooftopbar #niebo #wieczór #podróże #blogipodroznicze #travelingman #szampan #wanderlust #manstyle #polishtraveller

Stoję dziś z boku. A właściwie ugrzęzłam gdzieś między pasem startowym w Kuala Lumpur, a lądowaniem w Warszawie.Czuję się jakbym w ogóle nie wypadła z rytmu podróży, a pobyt w Polsce był jedynie epizodem.Jest we mnie mnóstwo emocji, radości i pomysłów.. to wszystko wypełnia całą przestrzeń i nie mogę tego powkładać w szuflady, ani ubrać w słowa. Może wydawać się to śmieszne, ale dla mnie dziwne było ubranie dziś czapki, ciężkich butów... wymycie naczyń (bo zmywarka się zepsuła) i pójście do centrum handlowego, gdzie zobaczyłam miliony przecen.Widząc tłum wychodzący z pełnymi torbami, pomyślałam sobie, że ja w tej Azji poza ludźmi, japonkami, kilkoma ciuchami, kosmetykami i kremem z filtrem, serio nic do szczęścia nie potrzebowałam.... A Wy jak znosicie powroty z podróżyPrzy okazji ściski dla dziewczyn z Malezji, mam nadzieję, że dajecie radę w codzienności.❤️ . . #backtoreallife#travelcommunity#lessismore#malaysia#neverstopexploring#travelbloggervibes#traveloverpl#streetart#streetstyle#urbanexplorer#positivevibesonly#backpacking#womanwithstyle#portraitdreamers#blogipodroznicze#malezja#zplecakiem#szczęście#podróżniczka

Get all stats #BLOGIPODROZNICZE search for statistics (Go to search).