Список из самых популярных хештегов по теме #KOMDEGUT

#komdegut #utno #liveterbestute #mittfriluftsliv #mittnorge #fjelltid #norway #turjenter #visitnorway #mittlekeland #friluftsliv #nature #topptur #turglede #turistforeningen #naturephotography #northernnorway #fjelltur #norge #sunset #hiking #norsknatur #outdoors #utnorge #yrbilder #aktivhverdag #bestofnorway

Хештеги которые включают в себя хештег #KOMDEGUT
#komdegut #komdegutdagen #komdegutdagen2019 #komdegutdagen2018 #komdegutdavel #komdegutpåtur #komdegutdagen2017 #komdegutdagen2016 #komdeguta #komdegutdagen2015 #komdegutavsofaen #komdegut2016 #komdegutdag #komdegutpåski #komdegutgut #komdegutavdenjævlasofaen #komdegutmelddeginn #komdegutinaturen #komdeguto #komdegutpåsykkel #komdegutåleik #komdegut2017 #komdegutiskogen #komdegutpatur #komdegut2018 #komdegutsøndag #komdegutpåturdagen #komdegutforfaen #komdegutno #komdegutimarka #komdegutduogså

Хештеги на тему #KOMDEGUT

Trolsk stemning på treningsturen☁️ || Gloomy mood ———————————————————— #utno #komdegut #trollskstemning #ig_nordnorge #nrknatur #nrktroms #nordtroms #yrbilder #løpetur #vsconature #ig_nature #thatautenticfeeling #naturelovers #earthfocus #nature_perfection #nature_brilliance #myseasonalyear #magicalmood #gloomymood #gloomandglow

// Hang in there It’s summertime☀️ • • •Blir glad av gult • • • #yellow #flowerpower_kzn #gulterkult #heart_imprint#harte_ace #eye_for_earth #eye_for_nature #eye_for_flowers #guleblomster#soul_curry#total_splash#fotocatchers#fotocatchers_nature#my_photography#iheartnature#norway2day #komdegut#liveterbestute#allwhatsbeautiful#utentur#colors_impact #colourful_shots #close_up#be_one_flowers#ourclickdays#photo_smiles_worlds#allthingsofbeauty#mellow_mosaic

Kråkesølvgruven - en gjemt skatt på Nesodden Som vi gleder oss til dagens tur I dag skal vi ut på eventyr i et nytt område for oss Kråkesølvgruven på Nordre Spro på Nesodden Vi tar ferga⛴ fra Aker Brygge til Nesodden. Her i fra tar vi buss 575 Fagerstrand til Nordre Spro. Vi følger skilt ned til Nordre Spro brygge. Fra brygga følger vi blåmerket grusvei på høyre side langs sjøen. Etterhvert går grusveien over til sti på svaberg. Her er det helt nydeligEtter 1 km kommer vi frem til gruveinngangen. Rundt er det svaberg med små og hvite strender, fine bålplssser, kjempe koselig å kombinere tur fisking bading‍♀️ og grilling Vi går inn i gruven og selve gruvegangen er ganske trang og smal. Gruvegangen går 30 m inn i fjellet⛰ Det er fuktig, litt kaldt og mørkt, men du ser lysning i enden. Vi kommer nå ut i en stor og mektig «hall» med en stor dam. Lyset siver magisk inn gjennom hull i taket og hele rommet får en trolsk stemning. Rundt oss glitrer Kråkesølv og i det fjerne hører vi vannet dryppe Wow, synet og lydbildet er spektakulært og spennende Vi går videre opp forbi dammen og fortsetter ned til en «ny» gruvegang. Her er det litt, trangere og helt mørktLommelykta må frem Når vi lyser på veggen glitrer det uavbrutt i kråkesølv Veien ut er kort og vi må krype for å komme ut. Wow nok en gang Vær forsiktig i gruven. Man kan slå hodet eller skli, så all ferdsel i gruven er på eget ansvar. Gruven var i drift fra 1880 tallet frem til etter 1. verdenskrig. I gruva fant man bl.a. feltspat. Vil du ha en opplevelse utenom det vanlige, så anbefaler vi å ta turen hitBare 1 km fra busstoppet. Bruk gjerne flere timer med å kose deg her på dette vakre stedet Ha en super tirsdag ‍♀️‍♀️ . . . #sprogruvene #nesodden #fagerstrand #spro #oslofjorden #oslomarka #turtips #turglede #eventyr #ekspedisjon #gruve #utinaturen #nature #explorers #kråkesølv #utsikt #friluftsliv #utno #liveterbestute #nærtur #visitoslo #tur #spenningihverdagen #turvenninner #turjenter #fjelltid #komdegut #dnt #aktivejenter

Хештеги на тему #KOMDEGUT

Solnedgang fra teltet . . . . . #visitsunnhordland #stordfjellet #liveterbestute #mittfriluftsliv #mittnorge #mittvestland #friluftsliv #turjenter #yrbilder #dnt #dntung #norway #norge #xxlsport #utno #komdegut #dæhlie

Blåmåndag! . . . #blåmandag #forevernature #komdegut #fjelljenter #outdoorlife #turistforeningen #utno #turjenterno #turglede #dnt #dntung #natureiswaiting #outdoorlife #fjallravenofficial #systraribergen #fjelltid #mountaingirl #mittfriluftsliv #mittnorge

Tretoppstur i Skimtefjellområdet . Turen i dag starter ved Skihytta ved lysløypa i Spydeberg. Herfra er det flott skiltet hele veien og en fin tur for å oppleve "høyfjellet" i Østfold Vi følger den historiske Svenskeveien i retning mot Hauglandsfjell Myk og fin blåmerket skogssti opp til toppen av Hauglandsfjell hvor det står et gammelt tårn. Herfra følger vi blåmerket sti mot Skimtefjell hvor vi krysser kommunegrensen fra Spydeberg til Enebakk et lite stykke. Vi stiger i terrenget og kommer opp til hytta på Skimtefjell Her står det også en flott stol laget i stein på svabergene, hvor vi koste oss med lunsj☕️ før vi gikk videre. Videre følger vi blåstien bak Skimtefjellhytta og rappellere‍♂️ ned til et nydelig myr og svabergtereng. Fine plankeveier, og etterhvert når vi Lysefjell Her er det et nytt tårn som markerer toppen av fjellet. Her kan du også se bronsealdergravene. Stien går nå inn i et naturvernområde og vi går på åsryggen over Gulltjern, her sier sagnet at det ligger en gullskatt⚱️ på bunnen. Vi fortsetter stien tilbake til skihytta. En flott skogstur på 10,5 km. God helg fra oss‍♀️‍♀️ . . Vil du se flere bilder fra turen, følg oss gjerne på Facebook: Turvenninner . #skimtefjell #spydeberg #østfold #dntøstfold #dnt #utno #turtips #turglede #liveterbestute #topptur #fjelltid #skogstur #skog #tur #utpåtur #turistforeningen #turvenninner #turjenter #komdegut #hektapåtur #friluftsliv #hiking #nature #visitøstfold #balsamforsjela

Хештеги на тему #KOMDEGUT

Herlig tur rundt Oslos største innsjø - Maridalsvannet . I dag starter turen fra Kjelsås, vi følger Midtoddveien opp og tar til venstre inn skogsveiensom fører rundt Maridalsvannet. Første del av turen går på skogsvei ganske høyt over Maridalsvannet, her er det mange flotte utsiktspunkterSkogsveien snirkler seg etterhvert nedover og vi kommer ut av skogen og inn i en landlig idyll med åkereog flotte Sandergård Nå blir det et lite stykke med asfalt hvor vi krysser Dausjøelva og følger historiske Greveveien. Her passerer vi Nes gårdog de fire flotte kongeeikenehvor sagnet sier at det ligger en konge begravet . Ved Maridalen kirke tar vi grusveien rett frem og opp bakken og til venstre mot Maridalen bygdetun.En koselig vei med hestehage på hver side, der vi treffer på hestene som står å beiter tett inn til gjerdetSnart åpner landskapet seg og vi ser de flotteMaridalsruinene (Margareta kirken bygget i 1250). Vi følger turveien over jordene som fører bort til Hammeren, her går vi over Skjæsjøelva før vi tar venstre inn på skogsvei igjen. Ved bommen følger vi skilt retning Låkeberget, Jotunheimstien og Rondanestien På veien innover passere vi enda en gård her møter vi en herlig gjeng sauersom er nysgjerrig på hvem vi er. Vi kommer etterhvert ut til Maridalsveien (Brekkekrysset), hvor vi krysser veien og følger skilter retning Kjelsås stasjon. Veien tar oss ned til Frysja og vi fortsetter til venstre oppover forbi Teknisk museum og tilbake til der vi startet. Dette er en naturskjønnrunde med flere rasteplasser, herlige utsiktspunkter og et flott naturlandskap. Turen kan man gå eller sykle og den er på totalt 13 km. Ha en super torsdag‍♀️‍♀️ . . . #maridalsvannet #maridalen #ruiner #liveterbestute #utpåtur #nærtur #tur #utno #turistforeningen #turglede #turtips #natur #utsikt #skogstur #utinaturen #komdegut #nordmarka #oslomarka #friluftsliv #oslo #visitoslo #turjenter #turvenninner #nature #hiking #godmorgennorge #yrbilder #aktivhverdag

Gårsdagens solnedgang på Ulriken❤️ #komdegut #norskfriluftsliv #mittlekeland #mittulriken #ulriken643 #mittbergen #norging #liveterbestute #turglede #nrkhordaland #turjenter #norge #norway #visitnorway #sunset #mittvestland #utno #norgefoto #turistforeningen #jegviltilfjellfilm @ulriken643.no

Eventyrlige juv og praktfulle utsiktspunkt på vår rundtur til Sellanrå . . Vi parkerer på Skar i Maridalen og følger blåsti fra høyre p-plass opp mot Øyungsdammen. Vi passerer brua over Skarselva som buldrer, bruser og kaster seg vakkert avgårde Etter 2 km, tar vi umerket sti opp til høyre. Dersom du ser de gamle ruinene på venstre side, har du gått for langt. Stien tar oss bratt oppover lia og vi går inn i Melomkollen naturreservat På toppen av Øyungskollen er det flere fantastiske utkikkspunkt over Øyungen og supre hengekøye plasser Vi følger etterhvert stien midt på Øyungskollen og ikke den som går langs kanten og ned til Øyungsdammen. Stien går nå bratt nedover i et herlig mosegrønt terreng og ned i et juv hvor naturen vokser frodig, vakkert og villt Vi beveger oss opp flere åsrygger og ned i dype juv, wow, her er trolsk‍♀️og magisk‍♂️ stemning Etterhvert ser vi blåmerking og stien stiger bratt oppover store svaberg lignende åsvegger og forbi nye fantastiske utsiktspunkter, wow Vi går de siste meterne opp til Raudløkkollen og Sellanrå turisthytte (460 moh) som byr på praktfull og spektakulær utsikt over Nordmarka og bl.a. vannene Øyungen, Rottungen og Gåslungen, dobbel wow Her nytes matpakke og kaffe før vi fortsetter blå stien 300 m over myrene og mot fine Tømtehyttene. Fra Tømtehyttene går vi blåstien videre ned Vaggesteinsåsen som byr på nok en evenyrisk og stemningsfull juvvandringhvor vi vandrer ned langs mosegrønne fjellvegger og kampesteiner, sildrende bekker med frodig og viltvoksende planterVi er super begeistret over hvor fantastisk det er å gå her å ha naturen så tett innpå Ute av naturreservatet bærer det videre nedover og vi følger skilt mot p-plassen på Skar. En klar favoritt runde på ca 9 km hvor Oslomarka og Maridalsalpene byr på sitt aller beste Ha en eventyrlig søndag‍♀️‍♀️ . . . #sellanrå #skar #øyungskollen #maridalsalpene #turtips #turglede #utpåtur #liveterbestute #friluftsliv #juv #utsikt #skogstur #tur #topptur #turistforeningen #fjelltid #hektapåtur #utno #komdegut #oslomarka #nordmarka #villmark #dnt #visitoslo #nature #hiking

Собрать статистику #KOMDEGUT выполните поиск с получением статистики (Перейти к подбору).