Список из самых популярных хештегов по теме #EXOTICKADOVOLENA

#exotickadovolena #exotika #cestovani #travelling #dovolenavraji #luxury #relax #luxusnadovolenka #deluxea #luxus #luxuryresort #tropickyraj #maldives #maledivy #mauritius #mauricius #dovolena #modrymauricius #paradise #bali #cestujeme #dnescestujem #exotikadostupnakazdemu #seychelles #cestovanie #exotickadovolenka #polynesia #seychely #travelphotos #tropicalparadise

Хештеги которые включают в себя хештег #EXOTICKADOVOLENA
#exotickadovolena #exotickádovolená

Хештеги на тему #EXOTICKADOVOLENA

Happy Thursday . . . . . #mostbeautifuldestinations #destination #vacay #holidayfun #exoticlocations #fashionista #maledivy #maldives #maldiveslovers #maldives_ig #kudafushimaldives #exotickadovolena #nejkrasnejsidestinace #bestbeaches #bestbeachintheworld #louisvuitton #zarawoman #blonde #blondyna #czechgirls #whitesands #ilovefashion #ootdfashion #ootdtravel #dnesnosim

Luxusní ubytování, nespočet aktivit, rozlehlá laguna, bujná příroda - to a mnohem více nabízí resort Kandima ***** na Maledivách!☀️ Resort nabízí moderně zařízené studia a vily oplývající hravými barvami inspirovanými mořem a pískem. Naleznete zde například knihovnu, herní místnost, tenisový a basketbalový kurt, potápěčskou školu, centrum vodních sportů, centrum mořské biologie, zdravotní centrum s evropskými doktory a také půjčovnu kol. #deluxea #maldives #maledivy #kandimamaldives #luxury #luxuryresort #luxus #luxusnadovolenka #relax #tropickyraj #dovolenavraji #exotika #exotickadovolena #travelling #cestovani

Happy hump day . . . . . #mostbeautifuldestinations #destination #vacay #holidayfun #exoticlocations #fashionista #maledivy #maldives #maldiveslovers #maldives_ig #kudafushimaldives #exotickadovolena #nejkrasnejsidestinace #bestbeaches #bestbeachintheworld #louisvuitton #zarawoman #blonde #blondyna #czechgirls #whitesands #ilovefashion #ootdfashion #ootdtravel #dnesnosim

Хештеги на тему #EXOTICKADOVOLENA

I love this place . . . . . #mostbeautifuldestinations #destination #vacay #holidayfun #exoticlocations #fashionista #maledivy #maldives #maldiveslovers #maldives_ig #kudafushimaldives #exotickadovolena #nejkrasnejsidestinace #bestbeaches #bestbeachintheworld #louisvuitton #zarawoman #blonde #blondyna #czechgirls #whitesands #ilovefashion #ootdfashion #ootdtravel #dnesnosim

Naše kolegyně se právě nacházejí v Constance Moofushi Resort Maldives ***** na Maledivách, kde naleznete mimo jiné jedno z nejlepších míst k potápění a šnorchlování! Hotel je skvělou volbou pro ty, kteří touží po luxusní dovolené plné dobrého jídla, úchvatného prostředí a skvělých zážitků. #deluxea #maldives #maledivy #constancemoofushimaldives #luxury #luxuryresort #exotika #relax #exotickadovolena #dovolenavraji #paradise #luxusnadovolenka #luxus #cestovani #travelling

Another day in paradise . . . . . #mostbeautifuldestinations #destination #vacay #holidayfun #exoticlocations #fashionista #maledivy #maldives #maldiveslovers #maldives_ig #kudafushimaldives #neonvibes #exotickadovolena #nejkrasnejsidestinace #bestbeaches #bestbeachintheworld #louisvuitton #zarawoman #blonde #blondyna #czechgirls #whitesands #ilovefashion #ootdfashion #ootdtravel #dnesnosim

Хештеги на тему #EXOTICKADOVOLENA

6. den za námi a já asi nenávidím lidi. ‍♀️ Su normálně tak vyfluslá, že se mně zase zhoršilo nachlazení a milouša jsem poslala na večeři napřed, ať tam nemusím sedět s davem lidí, než sní všech pět svých každovečerních talířů. Dneska jsme totiž byli v Port Louis, hlavním městě, které prý musíte vidět. No jako... ani nutně nemusíte, abych byla upřímná. ‍♀️ Šílená doprava (respekt miloušovi), davy lidí a pak ještě další lidi. Jeli jsme se podívat na market, kde mají tyhle parádní deštníky (to jsem prostě musela vidět a vyfotit), a pak na takové ten velké market, kde prodávají ovoce, zeleninu, koření, šátky, trička a různé blbiny. Tak jsme tam vlezli a vrhli se na nás obchodníci. U ovo-zele to šlo, tam na nás jen křičeli, že jejich banány jsou nejsladší (nebo možná že ty sousedovic stojijou za , těžko říct, jsme jim nerozuměli ‍♀️), ale pak jsme šli do té hadrové a dárkové sekce. No tak to byl masakr. Co krok, to jiné stánek a tím pádem i jiné obchodník, které do vás MEGA HUČEL, že tenhle kašmírové šátek jinde neseženete, navíc za “special price”, ukáže vám milion barev a když teho vemete víc, tak ještě větší “special price”. Po půl hodině, kdy jsme se teprve prodrali od jednoho stánku k druhému, jsem měla chuť si čupnout, přetáhnout kapuci přes hlavu a vydávat se za hříbek, dokaď milouš nenakoupí. Jenže kapucu jsem neměla, tak jsem jen 398x opakovala miloušovi, že mu děkuju, ale ne, tenhle šátek se mi opravdu nelíbí a jestli mi chce udělat radost, dostane mě okamžitě pryč. Tak si mě uplatil ledovou kávou a pak mě dotáhl na druhé market. ‍♀️ Když jsem ho konečně dotáhla já za flígr do auta, oba jsme vyčerpaní padli na sedačky. A asi aby milouš za volantem neusnul, tak CELOU CESTU DO HOTELU (40 min) nonstop mlel. Jestli mi ještě někdy někdo řekne, že su ukecaná a chudáka milouša nepustím ke slovu, normálně mu dám dělo. Pak mi ještě po příjezdu volal a psal uražené pojišťovák, páč jsem přešla k jinýmu, a snažil se mě stáhnout zpět. Takže teď se jdu zababušit do peřin, vezmu si knížku a zacpat miloušovi pusu nějakou šestou večeří. P. S. Máme jeden kašmírové šátek, dvě vanilky a tři magnety. Fakt to nešlo.

Poslední foto z dovolené na Mauriciu musí být klasická exotická kýčovka. Ale lidi, takhle to tam, do háje, fakt vypadalo! I když narovinu říkám, že jen u 5* hotelu LUX Le Morne (jak jsme si vygooglili), kde jedna noc stála cca 12 000 Kč. Jestli na to někdo máte, chcu se stát vaší nejlepší kámoškou, kterou vemete s sebou, bližší info do zpráv, děkuji. ✌(Jo a milouš musí taky jet.) My jsme se tam asi na 10 minut nasáčkovali na lehátka, ale když jsem viděla tu klientelu, přemluvila jsem milouša, které na mě z moře přes šnorchl hulákal: “Ty vole, tady je úplně velká ryba! Hej a to moře je úplně čistý! Ty kráso...”, abychom popošli o 100 m dál, než nás někdo vyhodí. ‍♀️ Páč, světe div se, dost jsme tam vyčnívali. Tak jsme teda popošli, překročili tu pomyslnou čáru a přidali se k obyčejným plebejcům vyplesknutým na ručníku. Písek najednou zhrubnul, moře ztmavlo, vítr zesílil a my jsme radši jeli zpátky do hotelu, páč tam jsme se alespoň i přes protíkající záchod cítili vítaní. No ale doma! Ty vole, takové uvítání, jaké nás od dvou koček (resp. od té mladší, páč ta je sviňula) čekalo včera doma... To si musím nechat na jindy, páč jen si na to vzpomenu, už se zase nasírám. A já mám dneska boží den. Aji přes tu prohru s Rusama. Takže inzerci s nabídkou roční tygřice nechám na příště. Čus! ‍♀️

Pojďme si dát malý kvíz Tyhle fotky vznikly a) v Ománu, b) na Maledivách, c) na Zanzibaru❓#exotika #ckzanzo #exoticisland #turquiosewater #island #purewater #pool #ocean #pooltime #zapadslunce #dovolena #exotickadovolena www.zanzo.cz

Собрать статистику #EXOTICKADOVOLENA выполните поиск с получением статистики (Перейти к подбору).