Список из самых популярных хештегов по теме #SORTIRENFAMILIA

#sortirenfamilia #sortirambnens #costabrava #turismefamiliar #ambnens #amazing #cabinasubmarina #emporda #escapades #excursionesmaritimas #glassbottomboat #igers #igerslestartit #igersworld #illesmedes #incostabrava #landscape #lestartit #nautilus #underwater #visionsubmarina #visitcostabrava #visitestartit #sortirambamics #familia #educaciopositiva #gaudimjunts #juntssommes #vacances #sortidesenfamiliamomentspercompartir

Хештеги которые включают в себя хештег #SORTIRENFAMILIA
#sortirenfamilia #sortirenfamília #sortirenfamiliareus #sortirenfamíliamola

Хештеги на тему #SORTIRENFAMILIA

Ahir vaig anar al @liceu_opera_barcelona a veure la prèvia de la nova òpera "La Gioconda" que estrenaràn el proper 1 d'abril. El meu germà @joan_scufesis participa en ella i no ens la podíem perdre! Com vaig arribar amb temps em vaig acostar a una tenda emblemàtica de Barcelona, "El Ingenio", molt aprop de La Rambla. Una preciosa tenda on podeu trobar joguines i articles de regal i el més característic, un munt de gegants i cabeçuts fets de cartró i a mà. Pots veure'n de tant famosos com "El gordo i el flaco", o els més típics gegants que han omplert els carrers de bona part de Catalunya. Pots veure també el seu taller, on els treballadors, amb cura i a mà, van preparant les noves comandes, treballs que trigaràn mesos a enllestir. Una botiga que per diversos motius, ha obert i tancat en moltes ocasions des de 1838. El novembre de 2018 va tornar a obrir i a omplir-se de vida. Heu de visitar-la, val molt la pena! jo tornaré amb els pekes un altre dia... 93 1567703 Carrer d'en Rauric, 6, 08002 Barcelona ⏲ dilluns, dijous, divendres, dissabte y diumenge de 10h a 21h Dimarts y dimecres de 11 a 20h https://elingeniobarcelona.com/ elingenio@elingeniobarcelona.com vols veure publicacions meves sobre BOTIGUESORIGINALS #botigaoriginalmomentspercompartir #sortirambnens#sortirenfamilia#sortirambamics#catambnens#planesbarcelonacolours#bcn_turisme#ig_barcelones#bcn_lovers#total_barcelona#barcelona_imatges#ig_barcelona#raconsde_barcelona#barcelona#barrigòtic#botigaemblematicadebarcelona#botigaoriginalbarcelona#botigaambencantbarcelona#artinens#joguinestradicionals#elingeniobarcelona#botigaelingeniobarcelona#gegantsbarcelona#cabeçutsbarcelona

1/5 Com ha anat la setmana santa? Nosaltres ja a casa per celebrar la mona! Divendres però vam agafar el cotxe i cap a Osca a casa d'uns amics. Com que vam anar per l'interior (els marits anàven ‍♂️‍♂️ cada loco con su tema!) vam aprofitar per fer una primera parada a MIRAVINYA LA CADIRA, el mirador de la cadira (Si us hi voleu pujar haureu de portar una escala! ) des d'on podreu admirar tots els camps de vinyes. Situada emmig dels camps de vinyes del Penedès, en un turonet amb força pendent on a baix hi ha una mini rèplica de la cadira-mirador que trobareu al pujar. I a continuar el viatge que els corredors necessiten els avituallaments! mirador de la cadira (Molt a prop de Sant Pere de Riudebitlles) vols veure altres publicacions meves sobre SORTIDES EN FAMILIA Fes click a #sortidesenfamiliamomentspercompartir #miradordelacadira#miradorsantperederiudebitlles#sortirambnens#sortirenfamilia#sortirambamics#natura_catalunya#raconsde_catalunya#lamevacatalunya#penedes#santperederiudebitlles#miravinyalacadira

2/4 Iniciem la nostre ruta d'uns 4 km. Pujem fins el Castell de l'Eramprunyà i tornem a baixar pel mateix camí. El camí no és senzill, està ple de roques vermelles, grans i petites que et fan anar escalant de pujada i grimpant de baixada. Per menys de 6 anys, que té la Claudia, jo no el recomanaria i a més, que estiguin acostumats a caminar que és tot pujada fins al castell. Això sí, les vistes són increïbles i les precioses roques vermelles a poc recorregut ja et porten a la primera parada, la roca foradada u arc foradat. D'una bellesa impresionant. Tots s'atreveixen a pujar i finalment jo també ho faig. A pesar de tenir vertígen he de reconèixer que és bastant més ample del que sembla així que us animo a provar la increïble sensació de llibertat que es sent a dalt!. Crideu tant fort com pugueu!! Continuem el camí de pujada i arribem a una cova de roca vermella tota erosionada. L'interior es veu des de fora però per entrar has d'escalar una mica, però això us ho ensenyaré a la propera publicació vols veure altres publicacions meves sobre SORTIDES EN FAMILIA Fes click a #sortidesenfamiliamomentspercompartir #gavà#begues#sortirambnens#sortirenfamilia#carnealabrasa#ermitadebruguers#natura_love#natura_catalunya#catalunya_natura#raconsde_catalunya#lamevacatalunya#catalunyamagrada#Ok_Catalunya#Paisatges_De_Catalunya#i_love_catalonia_#catalunya_foto#ig_catalonia#topcatalunyaphoto#parcnaturaldelgarraf#garraf#rocaforadadagava#arcforadatgava#covavermellagavà#castelldeleramprunyà

Хештеги на тему #SORTIRENFAMILIA

3/5 Seguim fent paradetes pel camí. Aquest cop fem un cafetó al nucli antic de Santa Coloma de Queralt. Les portalades d'època medieval donen entrada a la plaça major, amb les seus arcs i balconades. Una zona emmurallada envolta una preciosa plaça tancada, perfecte per que els nens corrin mentre nosaltres els contemplem fent un cafè per agafar forces i tornar al volant. vols veure altres publicacions meves sobre SORTIDES EN FAMILIA Fes click a #sortidesenfamiliamomentspercompartir #racons_medievals#santacolomadequeralt#plaçamajorsantacolomadequeralt#sortirambnens#sortirenfamilia#esglesiaparroquialsantamaria#natura_love#natura_catalunya#catalunya_natura#raconsde_catalunya#lamevacatalunya#catalunyamagrada#Ok_Catalunya#Paisatges_De_Catalunya#i_love_catalonia_#catalunya_foto#ig_catalonia#topcatalunyaphoto#nuclianticdesantacolomadequeralt#barbarcelona

Hi ha vegades que els dies els planifiques d'una manera i acaben d'una altre... volíem veure com arribava el vaixell pirata a la festa pirata de Badalona, però no sabíem ben bé a quina part de la platja arribava... el vam veure a la llunyania, però ens vam entretenir passejant pel pont del petroli, fotografiant-lo, parlant amb un mono una mica estrany... i finalment no hi vam arribar, així que una vegada controlat el lloc, vam apuntar-ho per l'any que ve i ens vam quedar gaudint del solet , de la platja i aprenent a fer posturetes de ioga ‍♀️. Hi ha vegades que les segones opcions passen també a ser increïbles. vols veure altres publicacions meves sobre SORTIDES EN FAMILIA Fes click a #sortidesenfamiliamomentspercompartir #sunrise_sunsets_badalona#totbadalona#igersbadalona#badalonaigers#descobrirbadalona#badalona#badalonabeach#badalonaplatja#badalonamola#totbadalona#badalonaplaya#pontdelpetroli#pontdelpetrolibadalona#anisdelmono#aniselmono#anisdelmonobadalona#anísdelmono#fabricaanisdelmono#sortirenfamilia

4/5 I arribem a Osca, més concretament al poble de Castillonroy, on els nostres amics tenen una preciosa caseta. Allà passem un cap de setmana de converses a la vora del foc, d'escape rooms que ens preparen els peques per la casa i d'una petita excursió "al mirador del carro". Situat a la part alta del poble, amb unes precioses vistes panoràmiques, trobem la rèplica d'un carro que fa uns anys, uns joves del poble, a la festa dels "quintos", on era costum fer bromes entre els joves i els veïns, uns joves van robar-lo a un veí i el van deixar a dalt de la muntanya. Al matí següent el veí, indignat, va obligar a baixar-lo, però els veïns els va agradar tant la idea que van decidir colocar una rèplica com a homenatge a les feines agrícoles tradicionals. vols veure altres publicacions meves sobre SORTIDES EN FAMILIA Fes click a #sortidesenfamiliamomentspercompartir #huescalamagia#sitiosdehuesca#descubrehuesca#osca#huesca#castillonroy#miradordelcarro#sortirenfamilia#sortirambamics

Хештеги на тему #SORTIRENFAMILIA

5/5 I si estàs per la zona i t'agrada la xocolata, ja tens excusa per acostar-te a Benabarre i visitar chocolates Brescó. Allà podràs degustar tot tipus de xocolata artesana i no podràs resistir comprar-ne! (També hi ha una xocolateria a Barcelona!) I si t'agrada el formatge pots visitar la granja la Fondaña on podràs veure la seva producció, els animals de la granja, i comprar a la seva botiga formatges de pastor artesans de llet de cabra. Boníssims! I pel camí aprofitem per trobar algún catxé amagat entre les pedres de la façana... CHOCOLATES BRESCÓ, Carretera Nacional 230, km.68 22580 BENABARRE (Huesca) 974 54 30 08 https://chocolatesbresco.es/ tienda@chocolateriabresco.es tienda@chocolatesbresco.es Granja La Fondaña Ctra. De Viella N-230 Km 68 22580 Benabarre, Huesca 974347075 http://www.quesosbenabarre.es/ vols veure altres publicacions meves sobre SORTIDES EN FAMILIA Fes click a #sortidesenfamiliamomentspercompartir #geocaching#castillonroy#benabarre#xocolateriabresco#granjalafondaña#chocolatesbresco#osca#huesca#formatgesbenabarre#quesosbenabarre#huescalamagia#sitiosdehuesca#descubrehuesca#sortirenfamilia#sortirambamics#magradalaxocolata#magradaelformatge

I després de la màgia del teatre del mag Edgar a @aquitaniabcn, vam continuar aquesta tarda màgica a Pudding Barcelona, ambientat en Harry Potter. Una cafeteria tematitzada que vam visitar fa un temps, i que no podiem deixar de tornar a visitar ara que els peques estàn tant harryPotteritzats! Avinguda Diagonal, 515, 08029 Barcelona http://www.puddingbarcelona.com/ vols veure altres publicacions meves sobre restaurantoriginal Fes click a #restaurantoriginalmomentspercompartir vols veure altres publicacions meves sobre CAFETERIAORIGINAL Fes click a #cafeteriaoriginalmomentspercompartir vols veure altres publicacions meves sobre CAFETERIAPERNENS Fes click a #cafeteriapernensmomentspercompartir vols veure altres publicacions meves sobre RESTAURANT PER NENS Fes click a #restaurantpernensmomentspercompartir #harrypotter#magia#cafeteria#barcelona#sortirambnens#sortirenfamilia#cafeteriatematica#eat+play+think#puddingfamily#puddingbarcelona#planesbarcelonacolours#harrypottermomentspercompartir#moments_per_compartir❤

Davant la notícia de l'ajuntament de Torrelles de prohibir l'acces a les impressionants coves de Can Riera, no podia faltar una publicació de quan vam anar a visitar-les. Esperava tornar aviat i fotografiar-la per vosaltres (Ara ja em podeu posar cara ), però haurem d'esperar a l'estudi de conservació que estan fent per, esperem, tornar a gaudir d'elles. El nostre Antelope Canyon català, a Torrelles, un espectacular indret de roques vermelles, que formen grans coves amb erosionades parets creant formacions rocoses d'increïble bellesa. Últimament molt transitades, i no és d'estranyar, ja que et deixa bocabadada admirarla. Espero que el seu tancament sigui provisional i sempre per protegirla i conservarla. En moments com aquests em d'agafar consciència més que mai de la importància de cuidar el nostre entorn. Si volem gaudir d'aquestes meravelles em de respectarles. I vosaltres, heu pogut conèixer aquest màgic indret? vols veure altres publicacions meves sobre SORTIDES EN FAMILIA Fes click a #sortidesenfamiliamomentspercompartir #torrelles#vallirana#sortirambnens#sortirenfamilia#sortirambamics#natura_love#natura_catalunya#catalunya_natura#raconsde_catalunya#lamevacatalunya#catalunyamagrada#Ok_Catalunya#Paisatges_De_Catalunya#i_love_catalonia_#catalunya_foto#ig_catalonia#topcatalunyaphoto#covesdecanriera#canrieracoves#covavermellatorrelles#torrellesdellobregat

Собрать статистику #SORTIRENFAMILIA выполните поиск с получением статистики (Перейти к подбору).